„Cand chiar nu am ce face”

..cum ar zice Subi.

violet.violent.violenta.turbulenta.penitenta.abstinenta.abstract. alb.astru.

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

de obicei apas pe taste in nestire, „iduyhgsufysufauiyfrestfgvbsdvr” gen. dar asta se intampla cand sunt nervoasa, iar acum nu sunt. sunt calma, deci inchid ochii si tin apasat pe prima tasta pe care degetul meu aratator o nimereste. „h”. asa ne jucam si in ora de geografie, cu atlasul deschis la harta lumii. inchidem ochii, spunem ceva gen „aici o sa merg la vara/o sa ma casatoresc/o sa mor/o sa ma ratacesc etc” , invartim bagheta magica in aer si gaurim atlasul intr-un punct. acolo. o sa fac facultatea in congo, o sa ma marit in mijlocul pacificului si o sa nasc primul copil in indonezia. o sa-l cheme Nigeria. sper macar sa fie o ea.

beau limonada dintr-o sticla roz de wonder spring si r.w. e pe repeat. geniala. si asta la fel.

iar chestii care ma trezesc in mijlocul noptii sa le scriu. si e starea aia cand cineva trage de tine sa deschizi ochii, dar somnul e DULCE(!!!) si nu vrei. dar ma obliga, pentru ca stiu ca o sa le uit si apoi imi pare rau ca doar is gandurile mele. iar uitarea e un lucru groaznic.

n-am pî. sî.

5 comentarii (+add yours?)

  1. liz
    Mar 02, 2010 @ 19:05:08

    dulceeeee:))).
    obrajorii si bluclelutele tale sunt duuuuci :)).
    tu esti duuuuuulce.
    mai rezisti?:))
    eu de obicei apas pe D pentru ca imi aduce aminte de duuulce. :))

    p.s.: postul tau e asa de duuuulce;;).
    >:D<

    Răspunde

  2. dnk
    Feb 27, 2010 @ 17:56:11

    In sfarsit ai sters si tu praful pe aici!
    Subiiii! Niciodata nu m -ati invitat sa ma joc cu voi in spate! Poate eu am noroc si studiez in New York sau cinez cu regina in Londra.
    Rusine! Sper ca data viitoare sa-ti construiesti noua casa in Haiti, broasca ce esti.

    Răspunde

Lasă un răspuns

